Multimedia

AΠΕ / ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΟΣΧΑΝΔΡΕΟΥ

Με κεντρικό σύνθημα και πυρήνα της πολιτικής :«Πρώτα ο μαθητής», η πολιτική ...

Πέμπτη, 27 Μαΐου 2010 17:32

Με κεντρικό σύνθημα και πυρήνα της πολιτικής :«Πρώτα ο μαθητής», η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εξήγγειλε σήμερα τις αλλαγές που θα γίνουν από το Σεπτέμβριο στα σχολεία. Οπως είπε η υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου, το πρόγραμμα αρχίζει από τον εξορθολογισμό της ύλης.