Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Με κεντρικό σύνθημα και πυρήνα της πολιτικής :«Πρώτα ο μαθητής», η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας εξήγγειλε σήμερα τις αλλαγές που θα γίνουν από το Σεπτέμβριο στα σχολεία. Οπως είπε η υπουργός Αννα Διαμαντοπούλου, το πρόγραμμα αρχίζει από τον εξορθολογισμό της ύλης.