Multimedia

EUROKINISSI / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

Τρεις μήνες απομένουν στους θεριακλήδες να «απολαύσουν» το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους. ...

Δευτέρα, 31 Μαΐου 2010 17:27

Τρεις μήνες απομένουν στους θεριακλήδες να «απολαύσουν» το κάπνισμα στους δημόσιους χώρους. Η υπουργός Υγείας έκλεισε σήμερα όλα τα παραθυράκια του προηγούμενου νόμου σε μία προσπάθεια να εξασφαλίσει «καθαρό» περιβάλλον σε όλους τους κλειστούς δημόσιους χώρους από 1ης Σεπτεμβρίου, καταργώντας τις εξαιρέσεις και κάνοντας πιο αυστηρούς τους ελέγχους, ώστε επιτέλους να εφαρμοστεί η απαγόρευση του καπνίσματος και στη χώρα μας.