Multimedia

EUROKINISSI / ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΤΑΣ

Σε ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων προχωρά το υπουργείο Υγείας βάσει νέου σχεδίου ...

Τετάρτη, 02 Ιουνίου 2010 16:37

Σε ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων προχωρά το υπουργείο Υγείας βάσει νέου σχεδίου νόμου, που έχει καταρτίσει. «Τα νοσοκομεία θα λειτουργούν καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε πρώτη φάση με τους μόνιμους γιατρούς, οι οποίοι θα αμείβονται με υπερωρίες, ώστε με τον τρόπο αυτό να μπορούν να αυξήσουν και το εισόδημά τους», τόνισε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, η υπουργός Υγείας, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.