Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Σε ολοήμερη λειτουργία των νοσοκομείων προχωρά το υπουργείο Υγείας βάσει νέου σχεδίου νόμου, που έχει καταρτίσει. «Τα νοσοκομεία θα λειτουργούν καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας, σε πρώτη φάση με τους μόνιμους γιατρούς, οι οποίοι θα αμείβονται με υπερωρίες, ώστε με τον τρόπο αυτό να μπορούν να αυξήσουν και το εισόδημά τους», τόνισε σε σημερινή συνέντευξη Τύπου, η υπουργός Υγείας, Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου.