Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας δέχθηκε σήμερα στον κήπο του Προεδρικού Μεγάρου, μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου που διακρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Ανακυκλώνουμε με Τέχνη». Το διαγωνισμό συνδιοργάνωσαν το Υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής και το Υπουργείο Παιδείας, δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.