Multimedia

EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ

Με προβλήματα λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου ξεκίνησε σήμερα η ηλεκτρονική απογραφή των ...

Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010 14:18

Με προβλήματα λόγω υπερφόρτωσης του δικτύου ξεκίνησε σήμερα η ηλεκτρονική απογραφή των δημοσίων υπαλλήλων, η οποία θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως και την Παρασκευή 23 Ιουλίου. Μέχρι τις 12.45' είχαν απογραφεί 76.565 αριθμοί μοναδικών ΑΦΜ.