Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΑΪΤΑΣ

«Όπως πήγαμε, φύγαμε και μάλιστα θα έλεγα πιο ανήσυχοι από πριν» είπε ...

Δευτέρα, 12 Ιουλίου 2010 16:00

«Όπως πήγαμε, φύγαμε και μάλιστα θα έλεγα πιο ανήσυχοι από πριν» είπε ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Ν. Κακλαμάνης στη συνεδρίαση του δ.σ. της Ενωσης, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της συνάντησης με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, δεδομένου ότι τα νούμερα για τις λειτουργικές δαπάνες των δήμων είναι εξαιρετικά ασφυκτικά.