Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Όπως πήγαμε, φύγαμε και μάλιστα θα έλεγα πιο ανήσυχοι από πριν» είπε ο πρόεδρος της ΚΕΔΚΕ Ν. Κακλαμάνης στη συνεδρίαση του δ.σ. της Ενωσης, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της συνάντησης με την ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, δεδομένου ότι τα νούμερα για τις λειτουργικές δαπάνες των δήμων είναι εξαιρετικά ασφυκτικά.