Multimedia

EUROKINISSI / PHASMA/Γ.ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ

Υπεγράφη η νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΓΣΣΕ), η οποία θα ...

Πέμπτη, 15 Ιουλίου 2010 14:20

Υπεγράφη η νέα Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΓΣΣΕ), η οποία θα έχει τριετή διάρκεια και θα περιλαμβάνει μηδενικές αυξήσεις μισθών για το 2010 και αυξήσεις που θα καλύπτουν τον ευρωπαϊκό πληθωρισμό (1,5%) για το 2011 και (1,7%) 2012. Στη νέα ΕΓΣΣΕ προβλέπεται επίσης η διατήρηση του 13ου και 14ου μισθού, οι οποίοι διασφαλίζονται με νομική ρήτρα.