Multimedia

REUTERS / CHIP EAST

Αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον της Ελλάδας έστειλε από το βήμα της ...

Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010 11:36

Αισιόδοξο μήνυμα για το μέλλον της Ελλάδας έστειλε από το βήμα της Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, προσφωνώντας τη Σύνοδο Κορυφής για τους Στόχους της Χιλιετίας, σήμερα το πρωί (ώρα Ελλάδας). Δίνοντας, σε γενικές γραμμές, το πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων που συντελούνται στην χώρα μας, ο κ. Παπανδρέου ανέφερε ότι «θα εξέλθουμε ενισχυμένοι» από την κρίση, και υπογράμμισε με έμφαση ότι «αποφασίσαμε να αλλάξουμε».