Multimedia

EUROKINISSI / ΒΑΣΙΛΗΣ ΦΙΛΗΣ

«Είμαστε στο σωστό δρόμο», τόνισε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, κατά την επίσκεψή ...

Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010 12:01

«Είμαστε στο σωστό δρόμο», τόνισε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, κατά την επίσκεψή του στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, υπογραμμίζοντας παράλληλα ότι «αυτό πια όλοι το αναγνωρίζουν, όλοι το διαπιστώνουν και αυτό μας δίνει, αν θέλετε, και τη δύναμη να συνεχίσουμε εκείνες τις αλλαγές που χρειάζονται ώστε να είμαστε όχι μόνο περήφανοι για την χώρα μας, αλλά να έχουμε την Ελλάδα και την οικονομία που μας αξίζει».