Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου με τον Πρόεδρο του Ιράν Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ. Κατά τη συνάντηση, η οποία διήρκεσε 40 λεπτά, συζητήθηκαν διμερή θέματα, οι εξελίξεις στο Μεσανατολικό και το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, για το οποίο ο Ιρανός ηγέτης γνωστοποίησε την απόφασή του ότι η χώρα του είναι έτοιμη για να επαναρχίσει τις διαπραγματεύσεις με τη διεθνή κοινότητα.