Multimedia

AΠΕ / ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΟΣ

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου με ...

Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010 12:02

Σε πολύ καλό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου με τον Πρόεδρο του Ιράν Μαχμούντ Αχμαντινετζάντ. Κατά τη συνάντηση, η οποία διήρκεσε 40 λεπτά, συζητήθηκαν διμερή θέματα, οι εξελίξεις στο Μεσανατολικό και το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, για το οποίο ο Ιρανός ηγέτης γνωστοποίησε την απόφασή του ότι η χώρα του είναι έτοιμη για να επαναρχίσει τις διαπραγματεύσεις με τη διεθνή κοινότητα.