Multimedia

AΠΕ / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Τη μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών έβαλε στο τραπέζι της συνάντησης ...

Παρασκευή, 24 Σεπτεμβρίου 2010 16:50

Τη μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών έβαλε στο τραπέζι της συνάντησης που είχε με εκπροσώπους του κλάδου ο υπουργός Υγείας, κ. Ανδρέας Λοβέρδος. Ο κ. Λοβέρδος χαρακτήρισε «κόκκινο πανί» το ποσοστό 35%, που παίρνουν οι φαρμακοποιοί από την πώληση των φαρμάκων και τόνισε χαρακτηριστικά ότι «για να τη βγάλουμε καθαρή, δεν γίνεται να μην κάνουμε υποχωρήσεις».