Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Τη μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακοποιών έβαλε στο τραπέζι της συνάντησης που είχε με εκπροσώπους του κλάδου ο υπουργός Υγείας, κ. Ανδρέας Λοβέρδος. Ο κ. Λοβέρδος χαρακτήρισε «κόκκινο πανί» το ποσοστό 35%, που παίρνουν οι φαρμακοποιοί από την πώληση των φαρμάκων και τόνισε χαρακτηριστικά ότι «για να τη βγάλουμε καθαρή, δεν γίνεται να μην κάνουμε υποχωρήσεις».