Multimedia

EUROKINISSI

«Έχουμε θετικά μηνύματα, αλλά δεν έχουμε βγει από το τούνελ», τόνισε ο ...

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010 18:07

«Έχουμε θετικά μηνύματα, αλλά δεν έχουμε βγει από το τούνελ», τόνισε ο πρωθυπουργός Γ. Α. Παπανδρέου στη συνεδρίαση του διαθεσμικού οργάνου στη Βουλή και πρόσθεσε ότι «ο αγώνας συνεχίζεται και για τη σωτηρία της χώρας και για την αλλαγή».