Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων, Ν. Κακλαμάνης, μετά την άσκηση του εκλογικού του δικαιώματος, για τον β΄γύρο των εκλογών, εξέφρασε την αισιοδοξία του για το αποτέλεσμα και ευχαρίστησε τους συμπολίτες του, γιατί -όπως είπε- επί 20 χρόνια τον τιμούν με την ψήφο τους.