Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / PIXEL/ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΡΜΠΑΡΟΥΣΗΣ

Να λάβει το μήνυμα που έστειλαν οι πολίτες κάλεσε τον Π. Ψωμιάδη ...

Δευτέρα, 15 Νοεμβρίου 2010 00:09

Να λάβει το μήνυμα που έστειλαν οι πολίτες κάλεσε τον Π. Ψωμιάδη ο υποψήφιος περιφερειάρχης Μάρκος Μπόλαρης. Χαρακτήρισε το μήνυμα «εύηχο» και «ηχηρό» και σημείωσε: «Εμείς θα συνεχίσουμε να είμαστε παρόντες για την ανάπτυξη της περιφέρειας. Θέλουμε διαφάνεια και προάσπιση του δημοσίου χρήματος. Θα είμαστε παρόντες και θεματοφύλακες για το συμφέρον του τόπου».