Multimedia

EUROKINISSI / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Πάνω από τρεις ώρες διήρκεσε η πρώτη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής για ...

Τετάρτη, 05 Ιανουαρίου 2011 15:40

Πάνω από τρεις ώρες διήρκεσε η πρώτη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής για το ιστορικό και εμπορικό κέντρο της Αθήνας, υπό την προεδρία του υπουργού Εσωτερικών Γ. Ραγκούση και τη συμμετοχή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θ. Πάγκαλου, καθώς και των υπουργών Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, Περιβάλλοντος Τ. Μπιρμπίλη, Προστασίας του Πολίτη Χρ. Παπουτσή, Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, Πολιτισμού Π. Γερουλάνου, Υποδομών Δ. Ρέππα και των υφυπουργών Ανάπτυξης Ντ. Ρόβλια, Περιβάλλοντος Ν. Σηφουνάκη και Υποδομών Σπ. Βούγια.