Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας που ρωτήθηκε την Τετάρτη για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με όσους πολίτες αρνούνται να πληρώσουν διόδια στους δρόμους, δήλωσε ότι «με βάση τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί επί υπουργίας Σουφλιά είμαστε υποχρεωμένοι ως ελληνικό δημόσιο να διευκολύνουμε τους παραχωρησιούχους (τις κοινοπραξίες) ώστε να ασκούν έλεγχο και να εισπράττουν τα διόδια. Όταν μας στέλνουν αιτήματα και μας ζητούν στοιχεία για όσους οδηγούς σηκώνουν τις μπάρες είμαστε υποχρεωμένοι να τους τα δίνουμε».