Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΓΙΑΝΝΗ

Στον καλύτερο δυνατό συντονισμό δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να ενισχυθεί η ...

Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011 15:11

Στον καλύτερο δυνατό συντονισμό δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, προκειμένου να ενισχυθεί η εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας, ρίχνει τις δυνάμεις του το υπουργείο Εξωτερικών το 2011, δήλωσε ο υφυπουργός Εξωτερικών Σπύρος Κουβέλης, κατά την παρουσίαση του προγραμματισμού των δράσεων της Οικονομικής Διπλωματίας για το τρέχον έτος.