Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Ενταση σημειώθηκε στην επιτροπή της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο για την ...

Τρίτη, 01 Φεβρουαρίου 2011 12:27

Ενταση σημειώθηκε στην επιτροπή της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής και καταθέτουν τις απόψεις τους οι αρμόδιοι φορείς. Αφορμή αποτέλεσαν οι καταγγελίες του προέδρου του σωματείου εργαζομένων στο μετρό της Αθήνας Α. Σταματόπουλου, ότι ο πρόεδρος και η διοίκηση του Μετρό απειλούν τους εργαζόμενους ότι όποιος απεργήσει θα απολυθεί. Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Δ. Ρέππας χαρακτήρισε τη στάση του εκπροσώπου των εργαζομένων «βαρύτατη προσβολή προς το κοινοβούλιο.