Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ενταση σημειώθηκε στην επιτροπή της Βουλής, όπου συζητείται το νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής και καταθέτουν τις απόψεις τους οι αρμόδιοι φορείς. Αφορμή αποτέλεσαν οι καταγγελίες του προέδρου του σωματείου εργαζομένων στο μετρό της Αθήνας Α. Σταματόπουλου, ότι ο πρόεδρος και η διοίκηση του Μετρό απειλούν τους εργαζόμενους ότι όποιος απεργήσει θα απολυθεί. Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Δ. Ρέππας χαρακτήρισε τη στάση του εκπροσώπου των εργαζομένων «βαρύτατη προσβολή προς το κοινοβούλιο.