Multimedia

EUROKINISSI

Την επέκταση του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων κατά 2,5 ώρες εβδομαδιαίως, ...

Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2011 19:30

Την επέκταση του ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων κατά 2,5 ώρες εβδομαδιαίως, δηλαδή από 37,5 ώρες σε 40, όπως ισχύει και στον ιδιωτικό τομέα, προανήγγειλε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης σε συνάντηση που είχε με το προεδρείο της ΑΔΕΔΥ ανοίγοντας την «ατζέντα» για τον εκσυγχρονισμό του δημόσιου τομέα.