Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΑΥΡΩΝΑ

Για «απεργία χωρίς απεργούς με μιντιακό αποτέλεσμα» εκάνε λόγο ο υπουργός Υγείας, ...

Παρασκευή, 04 Φεβρουαρίου 2011 17:07

Για «απεργία χωρίς απεργούς με μιντιακό αποτέλεσμα» εκάνε λόγο ο υπουργός Υγείας, αναφερόμενος στη συνεχιζόμενη κινητοποίηση των γιατρών του ΙΚΑ και των νοσοκομειακών γιατρών, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως το ποσοστό συμμετοχής των νοσοκομειακών γιατρών είναι 0,3% και χθες 0,2%.