Multimedia

EUROKINISSI / -ΒΑΙΟΣ ΧΑΣΙΑΛΗΣ

«Δεν είναι ώρα για εγωισμούς ούτε ατομικούς ούτε συντεχνιακούς», διεμήνυσε ο Πρωθυπουργός ...

Τετάρτη, 09 Φεβρουαρίου 2011 16:57

«Δεν είναι ώρα για εγωισμούς ούτε ατομικούς ούτε συντεχνιακούς», διεμήνυσε ο Πρωθυπουργός κατά τη συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου, παρουσία του πρώην αναπληρωτή καγκελάριου και πρώην υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας Γιόσκα Φίσερ, τονίζοντας μάλιστα ότι είναι ώρα να προτάξουμε το συλλογικό συμφέρον έναντι στο ατομικό. Ο κ. Παπανδρέου υπογράμμισε πως «η αλλαγή της χώρας περνά μέσα από αλλαγή αντίληψης γύρω από τα κοινά», σημειώνοντας ότι πρέπει να αφήσουμε το πελατειακό και να πάμε στο συλλογικό.