Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση με αφορμή το θέμα της αξιοποίησης της ακίνητης ...

Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011 12:15

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση με αφορμή το θέμα της αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μιλώντας το Σάββατο στην 3η σύνοδο της Πολιτικής Επιτροπής της ΝΔ. «Η κυβέρνηση έχει περιέλθει σε κατάσταση ημιδιάλυσης και ημιπαράλυσης», είπε ο κ. Σαμαράς και πρόσθεσε: «Δεν πρόκειται απλώς για κάποιες αρρυθμίες κυβερνητικού έργου, πρόκειται για μαζεμένα και αλλεπάλληλα κρούσματα σύγχυσης και παλινωδιών».