Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Μέχρι το τέλος Μαΐου θα επιβληθούν από το ελληνικό κράτος πρόστιμα στη ...

Τετάρτη, 13 Απριλίου 2011 14:33

Μέχρι το τέλος Μαΐου θα επιβληθούν από το ελληνικό κράτος πρόστιμα στη γερμανική εταιρεία Siemens για παραβίαση του νόμου για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος. Αυτό γνωστοποίησε στη Βουλή ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης, μιλώντας επί του τροποποιημένου νόμου για την ευθύνη υπουργών, προσδιορίζοντας ότι την ερχόμενη Δευτέρα θα αποσταλεί από τον ίδιο επιστολή στη γερμανική εταιρεία προκειμένου εντός δεκαπενθήμερου δοθούν από τους υπευθύνους εξηγήσεις στον ίδιο, αλλά στον υπουργό Ανάπτυξης.