Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Μέχρι το τέλος Μαΐου θα επιβληθούν από το ελληνικό κράτος πρόστιμα στη γερμανική εταιρεία Siemens για παραβίαση του νόμου για το ξέπλυμα βρώμικου χρήματος. Αυτό γνωστοποίησε στη Βουλή ο υπουργός Δικαιοσύνης Χάρης Καστανίδης, μιλώντας επί του τροποποιημένου νόμου για την ευθύνη υπουργών, προσδιορίζοντας ότι την ερχόμενη Δευτέρα θα αποσταλεί από τον ίδιο επιστολή στη γερμανική εταιρεία προκειμένου εντός δεκαπενθήμερου δοθούν από τους υπευθύνους εξηγήσεις στον ίδιο, αλλά στον υπουργό Ανάπτυξης.