Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο νέος υπουργός Εκωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης, κατά τη σημερινή πρώτη, από την ανάληψη των καθηκόντων του, συνάντηση με το προσωπικό του υπουργείου, κάλεσε όλα τα στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών και ειδικότερα τις πρεσβείες μας στο εξωτερικό, να συνεργαστούν ώστε να καταστήσουν «κοινωνούς» τους ευρωπαίους εταίρους μας στις προσπάθειες που καταβάλλει ο ελληνικός λαός για την έξοδο από την κρίση.