Multimedia

EUROKINISSI / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Ο νέος υπουργός Εκωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης, κατά τη σημερινή πρώτη, από ...

Τετάρτη, 22 Ιουνίου 2011 16:20

Ο νέος υπουργός Εκωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης, κατά τη σημερινή πρώτη, από την ανάληψη των καθηκόντων του, συνάντηση με το προσωπικό του υπουργείου, κάλεσε όλα τα στελέχη του υπουργείου Εξωτερικών και ειδικότερα τις πρεσβείες μας στο εξωτερικό, να συνεργαστούν ώστε να καταστήσουν «κοινωνούς» τους ευρωπαίους εταίρους μας στις προσπάθειες που καταβάλλει ο ελληνικός λαός για την έξοδο από την κρίση.