Multimedia

EUROKINISSI / ICON PRESS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

«Ναι» ψήφισε η βουλευτής της Ν.Δ. Ελσα Παπαδημητρίου στη ψηφοφορία επί του ...

Τετάρτη, 29 Ιουνίου 2011 16:12

«Ναι» ψήφισε η βουλευτής της Ν.Δ. Ελσα Παπαδημητρίου στη ψηφοφορία επί του Μεσοπρόθεσμου και αυτοδιαγράφηκε από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.