Multimedia

REUTERS / JOHN GRESS

Σε ανάκληση περισσότερων από 110.000 οχημάτων της στις ΗΠΑ προέβη η Toyota ...

Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2011 12:01

Σε ανάκληση περισσότερων από 110.000 οχημάτων της στις ΗΠΑ προέβη η Toyota για πιθανό πρόβλημα στους ημιαγωγούς. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που εξέδωσε η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο, υπάρχει περίπτωση τα οχήματα - 45.500 υβριδικά Highlander και 36.700 Lexus RX 400h - να σταματήσουν ξαφνικά εξαιτίας ηλεκτρολογικού προβλήματος, που θα μπορούσε να προκαλέσει κάψιμο της ασφάλειας.