Multimedia

EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ

Σε πάνω από 1 δισ. ευρώ υπολογίζεται το όφελος που θα προκύψει ...

Τετάρτη, 03 Αυγούστου 2011 16:26

Σε πάνω από 1 δισ. ευρώ υπολογίζεται το όφελος που θα προκύψει για τις επιχειρήσεις από την προώθηση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης, ενώ το όφελος για τα έσοδα του δημοσίου ξεπερνάει τα 3 δισ. ευρώ, καθώς σύμφωνα με τους υπολογισμούς σε αυτό το ύψος ανέρχεται η ζημιά από εικονικά και πλαστά τιμολόγια που κυκλοφορούν στην αγορά, τα οποία εκτιμάται ότι θα εκλείψουν με την υιοθέτηση των ηλεκτρονικών τιμολογίων. Όπως ανέφερε στη συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας Μιχάλης Χρυσοχοΐδης «το ηλεκτρονικό τιμολόγιο χρησιμοποιείται και σήμερα αλλά δεν είναι διαδεδομένη η μορφή του και στόχος είναι να διευρυνθεί η χρήση του».