Multimedia

REUTERS / JOHN KOLESIDIS

Να επιδείξουν υπευθυνότητα, κάλεσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Ραγκούσης, ...

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011 14:51

Να επιδείξουν υπευθυνότητα, κάλεσε ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων Γιάννης Ραγκούσης, τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με αφορμή τις κινητοποιήσεις που έχουν εξαγγείλει. Κάθε ημέρα απεργίας, σύμφωνα με τον υπουργό, σημαίνει δραματική επιδείνωση της οριακής κατάστασης στην οποία βρίσκονται σήμερα οι δημόσιες συγκοινωνίες και πολλαπλασιάζει τα επώδυνα μέτρα που πρέπει να ληφθούν για την επιβίωσή τους.