Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / STR

O υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης μιλάει στην 66η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ ...

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2011 15:01

O υπουργός Εξωτερικών Σταύρος Λαμπρινίδης μιλάει στην 66η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011.