Multimedia

EUROKINISSI / ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ

Το θέμα της αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης ...

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011 13:55

Το θέμα της αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε η Ντόρα Μπακογιάννη με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών, κ.κ. Ιερώνυμο. Η πρόεδρος της Δημοκρατικής Συμμαχίας τόνισε πως το κόμμα της από την πρώτη στιγμή είχε ταχθεί υπέρ και είναι έτοιμο να βοηθήσει γιατί πιστεύει ότι το έργο πρόνοιας το οποίο συντελείται είναι εξαιρετικά σημαντικό και αναμφισβήτητα χρειάζεται πόρους.