Multimedia

ICON PRESS / ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΙΑΚΟΣ

Το πιο υπεύθυνο είναι να κάνουμε όλοι οι πολιτικοί το καθήκον μας, ...

Πέμπτη, 15 Δεκεμβρίου 2011 12:50

Το πιο υπεύθυνο είναι να κάνουμε όλοι οι πολιτικοί το καθήκον μας, αντί να διασπάται η εθνική προσπάθεια από την εκλογική μας κινητοποίηση, υπογράμμισε ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γ. Παπανδρέου μιλώντας στο 22ο ετήσιο συνέδριο του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου.