Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΠΑΝΗΣ

Ο Παναθηναϊκός έκανε...το καθήκον του στο Παγκρήτιο και νίκησε 2-0 τον Εργοτέλη ...

Δευτέρα, 20 Φεβρουαρίου 2012 10:50

Ο Παναθηναϊκός έκανε...το καθήκον του στο Παγκρήτιο και νίκησε 2-0 τον Εργοτέλη στο πλαίσιο της 22ης ημέρας του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ. Ο Σιμάο στο 55΄ με κεφαλιά και ο Μαυρίας στο 59΄ με πλασέ ήταν οι σκόρερ των «πρασίνων».