Multimedia

EUROKINISSI / ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ

Αισιόδοξος ότι το 2012 θα είναι μία καλή χρονιά για τον τουρισμό ...

Δευτέρα, 12 Μαρτίου 2012 14:47

Αισιόδοξος ότι το 2012 θα είναι μία καλή χρονιά για τον τουρισμό εμφανίστηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, υποδεχόμενος στο γραφείο του στο Προεδρικό Μέγαρο τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο.