Multimedia

REUTERS / PASCAL LAUENER

Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας και Ελβετίας σε θέματα περιβαλλοντικής και ενεργειακής πολιτικής υπέγραψαν ...

Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012 18:41

Μνημόνιο Συνεργασίας Ελλάδας και Ελβετίας σε θέματα περιβαλλοντικής και ενεργειακής πολιτικής υπέγραψαν σήμερα στη Βέρνη ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, με την υπουργό Περιβάλλοντος, Μεταφορών, Ενέργειας και Επικοινωνιών της Ελβετίας Doris Leuthard. Στόχος της συμφωνίας είναι να προωθηθεί μια πιο στενή συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών για ανταλλαγή τεχνογνωσίας και υλοποίηση επενδύσεων.