Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΟΡΕΣΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ

«Θα ήταν ειρωνικό να μιλούσαμε απλώς για αναποτελεσματικότητα του κράτους. Το κράτος ...

Τετάρτη, 04 Απριλίου 2012 13:32

«Θα ήταν ειρωνικό να μιλούσαμε απλώς για αναποτελεσματικότητα του κράτους. Το κράτος μας απέτυχε», είπε ο υπουργός Εσωτερικών Τάσος Γιαννίτσης, ο οποίος ήταν ιδιαίτερα καυστικός για την βραδύτητα με την οποία προχωρούν οι μεταρρυθμίσεις, μιλώντας σε ανοιχτή συζήτηση που οργάνωσαν το ΕΛΙΑΜΕΠ, το ΙΟΒΕ, η Κίνηση Πολιτών και η Διεθνής Διαφάνεια Ελλάς, την Τρίτη.