Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Περίπου 12 τόννοι ραδιενεργού ύδατος διέρρευσαν από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα και ένα μέρος τους χύθηκε πιθανότατα στη θάλασσα, ανακοίνωσε την Πέμπτη η διαχειρίστρια εταιρεία. Η ηλεκτρική εταιρεία Tokyo Electric Power εξήγησε ότι η διαρροή αυτή εντοπίστηκε σε ένα σωλήνα που συνδέεται με μια προσωρινή εγκατάσταση απολύμανσης του ύδατος, όπου καθαρίζεται το νερό που χρησιμοποιείται για την ψύξη των αντιδραστήρων.