Multimedia

EPA / TEPCO

Περίπου 12 τόννοι ραδιενεργού ύδατος διέρρευσαν από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα ...

Παρασκευή, 06 Απριλίου 2012 12:21

Περίπου 12 τόννοι ραδιενεργού ύδατος διέρρευσαν από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα και ένα μέρος τους χύθηκε πιθανότατα στη θάλασσα, ανακοίνωσε την Πέμπτη η διαχειρίστρια εταιρεία. Η ηλεκτρική εταιρεία Tokyo Electric Power εξήγησε ότι η διαρροή αυτή εντοπίστηκε σε ένα σωλήνα που συνδέεται με μια προσωρινή εγκατάσταση απολύμανσης του ύδατος, όπου καθαρίζεται το νερό που χρησιμοποιείται για την ψύξη των αντιδραστήρων.