Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

«Η καταβολή των συντάξεων του Ιουλίου, σύμφωνα με όσα με πληροφόρησαν οι ...

Τετάρτη, 13 Ιουνίου 2012 13:46

«Η καταβολή των συντάξεων του Ιουλίου, σύμφωνα με όσα με πληροφόρησαν οι διοικήσεις των Ασφαλιστικών Οργανισμών, θα γίνει κανονικά». Αυτό τόνισε κατά τη σημερινή, πρώτη και ταυτόχρονα αποχαιρετιστήρια, συνάντηση με τους δημοσιογράφους που καλύπτουν το εργατικό ρεπορτάζ ο υπηρεσιακός υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Αντώνης Ρουπακιώτης.