Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΣΠΥΡΟΣ ΧΟΡΧΟΥΜΠΑΣ

Με πίκρα, ομολόγησε οτι αφήνει το υπουργείο Υγείας ο απερχόμενος υπηρεσιακός υπουργός, ...

Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2012 16:04

Με πίκρα, ομολόγησε οτι αφήνει το υπουργείο Υγείας ο απερχόμενος υπηρεσιακός υπουργός, Χ. Κίττας (Δ), ο οποίος εξήγησε ότι δεν άντεχε να βλέπει ασθενείς να περιμένουν για χειρουργικές επεμβάσεις και φάρμακα. «Κανείς δεν πρέπει να ξεχνά ότι πίσω από τις αποφάσεις και τους αριθμούς υπάρχουν άνθρωποι» τόνισε, παραδίδοντας τη σκυτάλη του υπουργείου Υγείας στον νέο υπουργό Ανδρέα Λυκουρέντζο (Α).