Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ

Σήμερα στις 5 το απόγευμα αναμένεται να πάρει εξιτήριο, από το νοσοκομείο ...

Δευτέρα, 25 Ιουνίου 2012 14:21

Σήμερα στις 5 το απόγευμα αναμένεται να πάρει εξιτήριο, από το νοσοκομείο Αττικόν, ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς μετά την επέμβαση για την αποκατάσταση της αποκόλλησης αμφιβληστροειδούς στο δεξί μάτι, στην οποία υπεβλήθη. Ο κ. Σαμαράς θα συνεχίσει τη νοσηλεία του κατ' οίκον, τουλάχιστον μέχρι το τέλος της εβδομάδας, σύμφωνα με τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού Πάνου Θεοδοσιάδη. Ανάλογα με την εξέλιξη της υγείας του θα καθοριστεί και η ακριβής ημερομηνία των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης.