Multimedia

EUROKΙNISSI

Βόμβα που διαρκώς επεκτείνεται, χαρακτήρισε την κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, ο ...

Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012 12:45

Βόμβα που διαρκώς επεκτείνεται, χαρακτήρισε την κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, ο υπουργός Δημοσίας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη Ν. Δένδιας. «Δεν μπορώ να κάθομαι και να κοιτάω τα κέντρα των πόλεων να καταλαμβάνονται το ένα μετά το άλλο. Δεν έχει νόημα να μείνω υπουργός Δημόσιας Τάξης και να βλέπω αυτή τη βόμβα διαρκώς να επεκτείνεται. Δεν είναι ανεκτή άλλο αυτή η κατάσταση», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός και πρόσθεσε ότι ο ίδιος μόνος του έκανε επισκέψεις σε όλες τις περιοχές που έχουν πρόβλημα, δηλαδή Ομόνοια, κάτω απο την Ομόνοια, Κυψέλη, Αγ. Παντελεήμονα.