Multimedia

EUROKΙNISSI / ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ

Θετικά αποτίμησε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών ...

Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012 14:24

Θετικά αποτίμησε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών και του υπουργού Οικονομικών, στο περιθώριο της ορκωμοσίας το νέου υφυπουργού Εργασίας Ν. Παναγιωτόπουλου, στο Προεδρικό Μέγαρο. Οταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους, εάν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό για διαβουλεύσεις και οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνηση, ο κ. Σαμαράς απάντησε: «'Εχουμε αυτή τη δυνατότητα. Αν θελήσουμε θα το κάνουμε. Δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμα».