Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Θετικά αποτίμησε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς τη χθεσινή σύσκεψη των πολιτικών αρχηγών και του υπουργού Οικονομικών, στο περιθώριο της ορκωμοσίας το νέου υφυπουργού Εργασίας Ν. Παναγιωτόπουλου, στο Προεδρικό Μέγαρο. Οταν ρωτήθηκε από τους δημοσιογράφους, εάν θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό για διαβουλεύσεις και οι τρεις πολιτικοί αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνηση, ο κ. Σαμαράς απάντησε: «'Εχουμε αυτή τη δυνατότητα. Αν θελήσουμε θα το κάνουμε. Δεν το έχουμε αποφασίσει ακόμα».