Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
«Ξινό» βγαίνει στο Facebook το πείραμα που διεξήγαγε για να «μετρήσει» την ψυχολογική επίπτωση που ασκεί στους χρήστες του. Μετά τη γενική κατακραυγή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έρχεται και η βρετανική αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η βρετανική αρχή δήλωσε ότι θα ανοίξει έρευνα για το αν υπήρξε παραβίαση της ιδιωτικότητας. Η υπόθεση αφορά πείραμα του 2012, σε περίπου 700.000 ανυποψίαστους χρήστες, με το οποίο το Facebook «μέτρησε» τις αντιδράσεις τους σε αναρτήσεις θετικών και αρνητικών αναρτήσεων.