Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Εξαιρετικά έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει εντός και εκτός του Διαδικτύου η πρόσφατη αποκάλυψη περί έρευνας/ ψυχολογικού πειράματος στο Facebook, στο οποίο συμμετείχαν, χωρίς να το γνωρίζουν, 689.003 χρήστες. Κατά το πείραμα «χειραγωγήθηκε» ο τρόπος με τον οποίο χρήστες εκτίθονταν σε εκφράσεις συναισθημάτων στα News Feed τους, με σκοπό να διαπιστωθεί εάν η έκθεση σε συναισθήματα είχε ως αποτέλεσμα την αλλαγή των συνηθειών και τάσεων δημοσίευσης. Ειδικότερα, ελέγχθηκε το εάν η έκθεση σε δημοσιεύσεις συναισθηματικού περιεχομένου είχε ως αποτέλεσμα τη δημοσίευση υλικού που ήταν πιο «σύμφωνο» με το είδος της έκθεσής τους, δηλαδή εάν υφίστατο ένα είδος συναισθηματικής εξάπλωσης/ μόλυνσης. Για το πείραμα επελέγησαν άτομα που χρησιμοποιούσαν την αγγλική έκδοση του Facebook.