Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο «Μεγάλος Γκάτσμπι» δικαίωσε τον τίτλο του. Το blockbuster της άνοιξης, αλλά και τα δύο του καλοκαιριού, ο «Άνθρωπος από Ατσάλι» και το «Hangover III» έδωσαν τη δική τους απάντηση στις εκτιμήσεις ότι η εποχή των υπερπαραγωγών τελείωσε. Οι τρεις ταινίες γέμισαν τα ταμεία της Warner Bros με 12% περισσότερα έσοδα, το δεύτερο τρίμηνο του έτους. Δεν είναι, όμως, όλες οι ιστορίες των αποκαλούμενων ταινιών tent pole (ταινίες με προϋπολογισμό πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια), ιστορίες επιτυχίας. Μία σειρά από ταινίες («R.I.P.D», «After Earth», «Pacific Rim», «Λευκός Οίκος: Η Πτώση») στις οποίες τα μεγάλα κινηματογραφικά στούντιο «έριξαν» εκατομμύρια δολάρια και από τις οποίες περίμεναν σίγουρα κέρδη, είδαν το κοινό να τους γυρίζει την πλάτη.