Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Το ράλι στην τιμή της βενζίνης, των τροφίμων και των ειδών ένδυσης έχει μειώσει την αγοραστική δύναμη των Αμερικανών καταναλωτών –και όχι μόνο– το τελευταίο τρίμηνο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοινώνουν διάφορες αλυσίδες λιανικής. Το πρόβλημα, όμως, δεν περιορίζεται μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σοβαρά προβλήματα αντιμετωπίζουν οι αλυσίδες T.J. Maxx και Marshalls στην Ευρώπη. Τα καταστήματα υψηλής προστιθέμενης αξίας Saks, πάντως, δηλώνουν αύξηση πωλήσεων. Στους υπόλοιπους τομείς του λιανικού εμπορίου, ύφεση σημειώνεται στον τομέα της στέγης, σύμφωνα με την Home Depot που έχει υποστεί μείωση τζίρου 25%, ενώ δεν διαφαίνονται σημάδια ανάκαμψης. Αρνητικές τάσεις επικρατούν και στις χρηματιστηριακές αγορές, τόσο στη Wall Street όσο και στην Ευρώπη, λόγω της ανησυχίας για την κρίση χρέους στην ευρωζώνη.