Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Ο τίγρης «Τόνι» πρωτοεμφανίστηκε πάνω στη συσκευασία των δημητριακών Kelloggs στις αρχές της δεκαετίας του 50. Σήμερα, μετά από 60 χρόνια, εξακολουθεί να κοσμεί το κουτί των Frosties. Σύμφωνα με τον Πιτ Χάριστον, διευθυντή μάρκετινγκ της Kelloggs, μπορεί τα γούστα των καταναλωτών να έχουν αλλάξει δραματικά μέσα σε αυτές τις δεκαετίες, αλλά το πρότυπο της οικογένειας εξακολουθεί να είναι ισχυρό.