Μπείτε στον κόσμο των προνομίων της Ναυτεμπορικής. Γίνετε συνδρομητής στην έντυπη έκδοση και αποκτήστε άμεση πρόσβαση σε όλα τα Premium Services.
Μπορεί η Chanel να βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας μετά τη διαφήμιση του «No. 5» με τον Μπραντ Πιτ, αλλά το μέλλον αναμένεται δυσοίωνο, τόσο για την ίδια όσο και για τις υπόλοιπες εταιρείες που προωθούν αρώματα. Έκθεση της Κομισιόν σχετικά με τις αλλεργικές αντιδράσεις που προκαλούν τα αρώματα, εισηγείται την επιβολή απαγορεύσεων όσον αφορά στη χρήση συγκεκριμένων φυσικών ουσιών που χρησιμοποιούνται κατά κόρον στην αρωματοποιία.