Multimedia

ΑΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΙΔΗ

Το νέο τουριστικό προφίλ της Θεσσαλονίκης

Παρασκευή, 24 Μαΐου 2013 16:10

Το infokiosk στην πλατεία Αριστοτέλους στην Θεσσαλονίκη. Ο υπερδιπλασιασμός των ξένων τουριστών, μια νέα αεροπορική σύνδεση με 34 πόλεις της Ρωσίας, οι καθημερινές πτήσεις για Κωνσταντινούπολη, το άνοιγμα στην αγορά της Κίνας και οι επαγγελματίες της πόλης που... «κάθονται στα θρανία» για να μάθουν ρώσικα είναι στοιχεία που συνθέτουν το νέο τουριστικό προϊόν της Θεσσαλονίκης.