Multimedia

AΠΕ-ΜΠΕ / ΝΙΚΟΣ ΜΑΚΡΗΣ

Η ΑΕΚ επικράτησε της Μπριζ με 2-0 στον χθεσινό πρώτο εντός έδρας ...

Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2007 11:38

Η ΑΕΚ επικράτησε της Μπριζ με 2-0 στον χθεσινό πρώτο εντός έδρας φιλικό αγώνα που έδωσε στο Ολυμπιακό Στάδιο. Τα γκολ πέτυχαν οι Ριβάλντο (9') και Λυμπερόπουλος (56').