Multimedia

AΠΕ-ΜΠΕ / ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΕΛΤΕΣ

Συγκέντρωση στην Ακρόπολη και στη συνέχεια πορεία μέσω Θησείου ως το Σύνταγμα ...

Τετάρτη, 08 Αυγούστου 2007 10:47

Συγκέντρωση στην Ακρόπολη και στη συνέχεια πορεία μέσω Θησείου ως το Σύνταγμα πραγματοποίησε η ΕΕΔΥΕ χθες για την 62η δεύτερη επέτειο από τη ρίψη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα και στο Ναγκασάκι.